MISTERSNACK

Recentebeoordeling


4 sterren uit 479 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mistersnack. Meer weten? Ontdek meer

27 jun 2026 om 18:22 Het was lekker maar had er mayonaise bij besteld maar die zat er niet bij helaas
24 jun 2026 om 19:09 het duurde langer als aangegeven en de friet was een half bakje gevuld en heel zacht gebakken, niet wat ik gewend ben
21 jun 2026 om 19:08 Zoals altijd weer snel bezorgd en lekker
20 jun 2026 om 18:25 Verpakken kan beter de saus van de frikandel speciaal was behoorlijk gaan leken in de zak. Voor de rest was het oke
11 jun 2026 om 20:02 Eten goed, maar de scootervezorger had (niet voor t eerst) te hard door de bochten gereden en dus lag merendeel van de pindasaus in de bezorgzak zelf ipv in het ddosje van de schotel
10 jun 2026 om 17:46 goede tent lekker eten
4 jun 2026 om 20:28 Het smaakte heerlijk en was snel bezorgd!
3 jun 2026 om 17:52 Waar goei friet
31 mei 2026 om 19:27 heel erg fijn dat jullie vanaf 10,- bezorgen, dan kan ik met mijn moeder frietjes eten. Het is lastig uit te leggen maar wij kunnen het nou eenmaal niet ophalen en ook eten op locatie is voor ons geen optie. Echt top service!